Vandaag was het een spannende dag voor GREMLIN.

Rond 20 uur ging hij met Cilia en Elly in de cabine mee op de vlucht naar Nederland waar hij door Claudia de Droog wordt opgevangen.

gr-a

Claudia is de adoptante van Fuertedoggies SUNNY, LINNY en PELUSA en woont in Haarlem.

GREMLIN kent de 3 kleine hondedametjes nog van de finca en hoewel het Elke enorm zeer doet om GREMLIN te laten gaan zal het kleine opdondertje met z'n beperkte zicht op den duur toch beter af zijn in het gezellige gezin van Claudia en haar kids Jim en Hannah.

Op de finca kan kleine GREMLIN verbazingwekkend goed uit de voeten en wandelt zonder moeite gewoon tussen al die grote, soms nogal wat lompe honden. Toch is een eigen gezin met vriendinnetjes van zijn eigen formaat wel zo leuk voor hem.

GREMLIN kent ook de vluchtpartners Elly & Cilia die tijdens hun vakanties op Fuerteventura al diverse jaren de finca bezochten. Reizen met de twee dames is voor Gremlin aangenamer dan met vreemden.

gr-b

Hopelijk kan GREMLIN de komende tijd een soepele overgang maken van het fincaleven naar het gezinsleven bij Claudia en zal hij zich ondanks zijn handicap daar gauw thuis voelen. Zoniet dan kan het kleine ventje altijd weer terugvliegen naar zijn thuis op de finca want daar wordt hij nu al flink gemist.